Van Kandy naar Bandarawala - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Vieroudjesoprondreissrilanka - WaarBenJij.nu Van Kandy naar Bandarawala - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Vieroudjesoprondreissrilanka - WaarBenJij.nu

Van Kandy naar Bandarawala

27 Januari 2018 | Sri Lanka, Bandarawela

We verlaten Kandy en gaan op weg naar Bandarawala.Hier gaan we de bergen in dit voel je goed de temperatuur gaat van 32 naar 18 graden.We rijden door de bergen met theeplantages en watervalletjes.We kunnen binnenkijken bij een van de grootste thee fabrieken en kopen natuurlijk wat thee voor thuis.Na de lunch hebben we een gedeelte van de reis met de trein geweest tussen de lokale bevolking.Bij het station aangekomen leek het of je 50 jaar terug gegaan was in de tijd.Het was super jammer alleen voor de foto’s dat het mistig was en begon te regenen.Maar we zijn weer een ervaring rijker.

• 27 Januari 2018 - 16:33

Daphne :

Mooie avonturen beleven jullie. Veel plezier!

• 27 Januari 2018 - 19:35

Melissa:

Zo jaloers! Moet de groeten doen van het team!

• 04 Februari 2018 - 16:05

was echt een van de hoogtepunten de trein ,net de film terug gekeken ,super