Bandarawela - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Vieroudjesoprondreissrilanka - WaarBenJij.nu Bandarawela - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Vieroudjesoprondreissrilanka - WaarBenJij.nu

Bandarawela

29 Januari 2018 | Sri Lanka, Bandarawela

Het hotel zag er heel leuk uit maar de wekservice was wel erg vroeg (10 over 5 de moskee)Maar ja vandaag moet het gebeuren het wildpark.S’morgens via de bergen met prachtig mooie natuur naar de mooiste waterval van Sri lanka helaas heeft het te weinig geregend dus is hij niet zo spectaculair maar toch wel mooi.Onderweg naar het echte wildlife hebben we een opvangcentrum bezocht voor verlaten olifanten jongen.Hier worden ze bijgevoed maar gaan daarna weer terug de natuur in.Na de lunch ,ja hoor we gingen.We waren nog maar net in het park of we zagen allerlei mooie vogels waaronder de zeearend.Hierna nog jakhalzen ,mangoos,leguanen,kameleons maar we kwamen voor de olifanten.En ja hoor daar kwamen ze uit de bossen ze stonden vlak bij de jeep lekker te eten en gingen ook voor onze jeep langs om naar de overkant te gaan.Super gaaf,!!!!!hierna hebben we nog waterbuffels en krokodillen gezien.Missie geslaagd!

• 29 Januari 2018 - 14:45

Daphne:

De foto’s van de olifanten zal Xanne ook mooi vinden, die snapt ze ook al